Şiir, Edebiyat, Kültür, Sanat

26 Ocak 2019 Cumartesi

Sarmâşık


“Her erkeğin kaburgasında bir kadın uyur”
                                             İma C. Çelik

takvimler giz burcunu gösteriyordu
ve biz yengeç dansıyla fenâ hâlde gerilmiş
albızın penceresinden gayya kuyusuna bakıyorduk 
zifire, 
cehennemin geri dönülmez en dip tabakasına

aslında senin için hemen oracıkta avlanmaya hazır
marallar geçiyordu gözümün bebeğinden
fakat ağzında uzadıkça uzayan kızıl mâr
âh! 
ürktüğümü görmüyordun o şeytanımsı kırbacından

hayır inkâr etmiyorum
beni felç eden korkuların varlığı muhakkaktı
evet, üstü örtük şüphelerim olduğu gibi kökü açık yaralarım da vardı
örneğin kuşku tarihseldir diyordum, içine kurt düşüreni unutmaz
ve şurası ezeli gerçekti ki: 
masumiyetin kemik bütünlüğü bir kez bozulunca
hiçbir sargıyla iyileşmiyordu soyut kırıklar

yanılıyorsam lütfen düzelt
çılgınlığın ötesinde zaman mı bize çok uydu
yoksa biz mi zamanın dışına savrulduk
şimdi herkes için aynaya bakma zamanı diye seslendi bir şaman
düştük 
bir yanımız cennet diğer yanımız cehennem
ne güzel soyunduk kusurlarımızdan

inandım ki
o ân senin yüzünün gerçekliğine ateşi yudumlamanın rengi verilmiştir, 
benim yarılan göğsümün karartma gecelerine dört büyük anâsır

vur neşteri giz, vur ve inan
âdemin oğullarınca işlenmiş her günâhta 
                            lilithin kızlarından izler bulunur

h@nna m.

2 yorum:

drifter dedi ki...

Ah ne güzel blogdu hakikaten 'nomenima'
Bir yerlerde yazıyor mu ima c?
Şiir de pek güzelmiş.

mabelard dedi ki...

İma C twitter platformunda paylaşımlarına devam ediyor sanırım. Twitter'a mesafeliyim. Sınırlandırılmak ve belirli kalıpların içine hapsolmak bana göre değil:)

Okuyarak kattığınız değer için teşekkür ederim.

Güzel kalın.