Şiir, Edebiyat, Kültür, Sanat

14 Nisan 2014 Pazartesi

Yürek Ve Ten Masalı


gitmek; dağlara açılan eskil bir kapı eşiğidir, bilesin
gitmek, “mai ve siyah” *  bozkırın kendine yürüyüşü
aslında çiçekleriyle donup kalmasıdır
ulu bir çınarın

böyle buz tuttum
böyle düştüm ben şeddat'ın kuyusuna
ve yatılı bir keder
çıngıraklı yılan gibi çökünce en zarif köşelerime
kalbimi çektim çıkardım
böyle dönüştü gövdem sarı sabır otuna

şimdi kuruyan dallarım
pul pul dökülen aşkın ölüm habercisi gibi dururken göğsümde
kaçıp sığındığım dağlardan bile saklıyorum gözlerimi
susuyorum
ve yağmur aksanıyla konuşan bir aynadan kopup geldiğimi
kurda kuşa söylemeye dilim varmıyor
anlıyorum
bir düşün,
başka bir düşte hayat bulma şansının temelli bittiğini

iki kırık ayna diyorum sadece
“iki kırık ayna
tamamlamazmış birbirini”**

Fatih Yavuz Çiçek

*Halit Ziya Uşaklıgil
**Seyit Pelitli

Hiç yorum yok: