Şiir, Edebiyat, Kültür, Sanat

18 Mart 2014 Salı

Egzotik


"Edouard için bir konsey üyesini terketmiştim biliyor musunuz? Onun aşkına inanmıştım çünkü. O bu hayatta beni, sadece olduğum gibi değil, olmadığım gibi de sevmişti. Yüreğimin derinliklerini keşfettim onunla. O bana dokunmadı hiç. Saçlarımı okşarken bile, aslında ruhumun saçlarını okşuyordu. Beni öperken dudaklarımı değil, kalbimin ağzını öpüyordu. Hiçbir zaman kulaklarıma bir söz fısıldamadı, o her zaman gönlümün en derinine seslendi. Damakta egzotik bir tat bırakan, ince ve hafif bir içki gibiydi Edouard'ın aşkı. Onun aşkıyla sarhoş olduğumu ve bu aşkın beni ancak öldüğümde terk edeceğini ancak ayrıldıktan sonra anladım. Aşk hakkında ne biliyorsun genç adam bilmiyorum ama aşk kalbin zehridir. Öldürmez ama hayat boyu acı çektirir"

Alein Kentigerna/Sırlar Uçurumu, Syf.301

Hiç yorum yok: