Şiir, Edebiyat, Kültür, Sanat

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Karmâşık


bozkırda doğdum bozkırda öleceğim anlaşılan
benden sonra cesedim musalla taşına mı konulur
yoksa denize mi savrulur artık orasını bilemem
fakat sana yakın olmanın bedeli
cennetle cehennemi takas etmekten geçiyor ki,
bu takas benim için bir lütuf ya da lânet olabilir
çünkü gülümsemen sonsuz yaşamın belirtisi
çünkü ölüm ışığın dengini bulması gibi bir şey
ve kulağına küpe olsun diye söylüyorum, unutma yaz
dünya ikiyüzlü bir sevgilidir
dünya, iki cinsiyet arasında upuzun bir yanılsama

evet, tahmin ettiğin yerden
almakla vermek ikilemine inşa edilmiş
yalnızlık kulesinden sesleniyorum
dokularımda trajik suç delili gibi duran eskil rüyadan
ağrıdan, yangıdan sesleniyor
ve bütün bunları aramızda bir milim boşluk
anlamsız tek bir nokta kalmasın diye söylüyorum
âh!
çürüyen kalbin dermanı acilen deniz naklidir, bilirsin
ama sonum belli
bozkırda doğdum bozkırda öleceğim anlaşılan

fy
mühür 2017, sayı: 69

Hiç yorum yok: