Şiir, Edebiyat, Kültür, Sanat

10 Mart 2014 Pazartesi

Dirimin Yüklemi


sürüldüğüm çölün rengini kabullendim

susmanın koyu gölgelik
zamanın telörgü sendromuna yakalanmış
içedönük,
boş bir korkuluk olduğunu
akrebin iğnesinden öğrendim

neden dedim bu yanılsama kimden
birlikte saf tuttuğumuz kum denizinde
rüzgârın bu yakıcı tepkimesi
hangi zehrin içgüdüsü ve acelesi nereden

çok şükür ki
akrebin ölüm dansını da biliyordum
damarlarıma giren acıyı
at kanıyla beslemenin sırrını da

serinlik diyorlar buna, bağışıklık
inanç, güven, sadakat

oysa içimde dolaşan serum
yeni kırılmış karanfil ıtırıydı
bildim
hayatın yangısı da gövdemi saran iklimden değil
dirimin canefza yüklü zarından gelmişti
öğrendim

ister kopar, ister savur: aldırmam

çok şükür
sürüldüğüm çölün zehrine de alıştım

Fatih Yavuz Çiçek

Hiç yorum yok: